Element Offices
Almere Markerkant.
Werken alsof je thuis bent, op de mooiste plek van Almere.
In de wijk Markerkant, tussen Almere Stad en de Noorderplassen, vind je onze flexplekken, kantoorruimtes en zelfs grote bedrijfshallen: alle ruimte die je nodig hebt om te groeien. Ontvang je klanten in The Club, de stijlvolle entree met koffiecorner. Gratis parkeergelegenheid is er meer dan voldoende op ons eigen terrein. En voor je elektrische auto staan laadpalen klaar.
Plan je bezoek!-
48Office Spaces
-
2Meeting Rooms
-
20Business Spots
Ontdek je nieuwe werkplek: bezichtig, beleef, en proef de sfeer!
Jolanda helpt je graag verder.
Centraal gelegen,
goed bereikbaar.
Met de auto ben je in 3 radioliedjes (10 minuten) op de A27 en in half zoveel tijd op de A6. Ook de bereikbaarheid met het openbaar vervoer is uitstekend: 5 minuten een frisse neus naar de bushalte en een kwartier de benen strekken naar het station.
Adres:
Markerkant 13 10
1314 AN Almere
Faciliteiten bij Element Offices Almere.
beantwoording
elektrische auto
All-inclusive.
Bij Element Offices Almere is de huur all-inclusive. Je weet dus vooraf precies waar je aan toe bent. De all-inclusive huur omvat onder andere internet, telefonie en postverwerking.
Neem contact op, we vertellen je graag meer over de voordelen van een kantoorruimte, flexplek, virtual office of vergaderruimte huren bij Element Offices.
Office Space.
Onze kantoorruimtes in Almere variëren in grootte van 1-15 werkplekken. Laat je kantoorruimte flexibel met je bedrijf meegroeien door meerdere ruimtes te schakelen. En als je wil, huur je je kantoorruimte inclusief meubilair, schoonmaak of roomservice. Ook handig: kantoorruimte huren bij Element Offices betekent 24/7 toegang tot je kantoor.
Je kantoorruimte in Almere huur je al vanaf €360,- per maand.
Bel Jolanda voor de beschikbaarheidMeeting Rooms.
Flexibel vergaderruimte huren in Almere gaat heel eenvoudig bij Element Offices. Onze locatie beschikt over 2 Meeting Rooms voor zowel huurders als externen. De vergaderruimtes bieden plek aan 4-10 personen en zijn ook heel geschikt om klanten te ontvangen. Inclusief volwaardige roomservice, razendsnel draadloos internet en alles wat je nodig hebt voor een geslaagde bijeenkomst: van telefoon en tv-scherm tot flip-over en allerhande kantoortools.
Een Meeting Room huur je al vanaf €15,- per uur.
Huur direct je vergaderruimteVirtual Office.
Met ons virtueel kantoor profiteer je van een postadres in Almere inclusief postverwerking voor brieven en pakketten. Je virtuele kantoorruimte aanvullen met een inschrijfadres voor de KvK? Ook dat is allemaal mogelijk. Als je kiest voor een virtual office met vestigingsadres voor de KvK kunnen jij en je medewerkers bovendien gebruikmaken van een flexplek inclusief supersnelle wifi in The Club. Mooi meegenomen toch?
Een virtual office is te huur vanaf €65,- per maand.
Huur direct een Virtual OfficeOffice for a Day of Business Spot.
Een geweldige oplossing voor zzp’ers en thuiswerkers die een flexwerkplek zoeken. Met een Business Spot huur je namelijk een flexplek in The Club, onze dynamische en inspirerende ontvangstruimte. Liever wat meer rust en privacy, maar is een privékantoor je weer net te eenzaam? Dan is er de Business Spot+, een flexplek in een van onze volledig ingerichte kantoren.
Een flexibele werkplek huur je al vanaf €15,- per uur.
Huur direct je flexibele werkplekZij staan voor je klaar!
Rosa Boelhouwer
Club Manager
Jolanda Versnel
Sales Manager
Element Offices ClubCard.
-
1Exclusieve events voor houders
-
2Korting op Meeting Rooms
-
3Afrekenen koffie
-
4Printen, scannen, kopiëren
-
5Opladen via IDeal
Element Offices
Community App.
Met de Element Offices Community App blijf je op de hoogte van het laatste Element Offices nieuws. Een Meeting Room, Office for a Day of Business Spot reserveren is zo gedaan. Maar ook een serviceverzoek meld je in de app en komt direct terecht bij de juiste persoon. Alles om jou de service te bieden die je wenst.
Contact leggen met andere Members was nog nooit zo makkelijk. Zoek in de Community naar bedrijven en personen, vind de mensen met de juiste expertise en connect. Een nieuwe kennismaking of brainstormsessie, je creëert het zelf.
In de kalender staan alle events. Is het al tijd voor de maandelijkse netwerkborrel? Met één druk op de knop meld je je aan. Easy.
Wil je onze nieuwe collega worden?
Omdat we ambitieus zijn en onze organisatie blijft groeien, zijn we geregeld op zoek naar enthousiaste collega’s met een hart voor hospitality. Hier zie je onze huidige vacatures. Zit er iets voor je tussen? Dan zijn we heel benieuwd naar je reactie. En ook voor een open sollicitatie staan we altijd open.